søndag 26. juni 2011

Bursdagsgaver...

 Gave fra mann og barn... Nydelige roser, den største flaska med Martini Asti jeg noen gang har sett. ;-) 
En flaske countrylane (som ble tømt samme kveld. ;-) 
Og fra Stig Einar fikk jeg en kjempefin skjærefjøl som han har laget på sløyden. :-)
Rosene står og pynter opp på peisen. 
 Svigermor og mannen hadde vært på søppelbutikken! :-D Elsker gaver derfra!
Alle mine tørrvarer bor i norgesglass, så jeg får liksom aldri nok av det.
Et av glassene var mye smalere enn de andre, slike har jeg aldri sett før... :-)
Bekkenet måtte jo selvsagt få plass på toalettkommoden. :-)
 På oppslagstavlen her henger også en del av gaven fra Svigermor. 
Hun innviterte meg med på Lisa Williams i Arendal i september. 
Hun kjøpte billetten men jeg skulle betale den selv. Jeg har kun fått betalt et lite avdrag, 
men nå fikk jeg resten i gave! Hurra! :-)
 Denne nydelige blomsten i vannkanne fikk jeg av Svigerfar og kona. Er det noen som vet hva den heter?
Og om den skal ha mye eller lite vann. Regner med at det ikke er så mye da, for bladene er veldig tykke.
Se så flott den er! Ser ut som bitte små miniatyrroser.
Min venninne Lisa med mann og barn kom med denne fantastiske gaven. Den passet jo rett inn på kjøkkenet, og endelig har jeg en plass å oppbevare alle løse oppskrifter. Skriver stadig ut noe nytt fra nettet, 
og permer er jo veldig oppskrytt. Denne er jo MYE finere. :-)

Ellers har jeg fått Mary Kay foundation og øyenskygge av min svigerinne med familie. Det er uten tvil den beste foundation jeg har prøvd, og jeg har prøvd endel... Kan virkelig anbefales. :-)

Av mamma og pappa fikk jeg det jeg skrev om i innlegget under her.
-Og lillebror gjorde en god jobb med å skjenke meg på fredag. :-)

Er såååå fornøyd med alle gaver og hilsner på dagen min. :-)

2 kommentarer:

  1. du glømte jo å si fra at du bakte herlige kaker for oss :) Tusen takk igjen, og det var jammen bra at gaven kom til nytte :)

    SvarSlett
  2. Blomsten er en Ildtopp - den trenger ikke såå mye vann, men vann den godt en gang i uken.
    Når blomstene vissner så klipper du dem bare av og så kommer det nye etterhvert :))

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett