torsdag 18. april 2013

WAF...

 Wife Acceptance Factor er et utrykk som jeg hørte om gjennom min mann.
Han er aktiv på AV forum og over gjennomsnittet interessert i lyd og bilde.
 Han sine interesser krasjer titt og ofte med mine interiørplaner.
Jeg var veldig glad da han bygde seg egen hjemmekino. 
Jeg trodde da jeg slapp alle disse stygge kassene inne i huset, men dengang ei...
 Men nå har vi kommet frem til en løsning som vi begge kan leve med. 
Jeg har dresset opp monsterhøytalerene hans med fine "kjoler".
 Dette er rett og slett gardiner som jeg har stiftet fast rundt de.
Tv benken kommer fra min oldermor.
Den hadde løse speil i dørene som ble tatt ut og erstattet med høytalerstoff.
Inni her befinner surroundanlegget seg. Veldig greit når fjernkontrollene virker med dørene lukket.
Og "kommoden" til høyre over her er basskassa.
 Så nå trives vi godt i tv stua begge to. Og jeg er veldig fornøyd med god lyd til huslige gjøremål.
Alt går så mye lettere med god musikk til.
Kista under vinduet er full av pellets til ovnen. 
Veldig greit å bare kunne øse av den istedet for å ha de stygge sekkene stående i gangen.

Beklager dårlige bilder, men jeg er enda ikke venn med det nye kameraet. 
Jeg har knipset bilder til dette innlegget tre ganger nå, 
og bedre enn dette får jeg de ikke før mannen er hjemme fra jobb igjen, desverre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar